УПРОВАДЖЕННЯ ДІАГНОСТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5022Анотація
Ця стаття розглядає використання діагностичних технологій у навчальний процес вищої школи. Дано визначення діагностичних технологій, функції, ціль діагностичних методик. Сформульовані основні положення діагностування, розглянуті
способи використання діагностичних технологій на заняттях з курсу педагогічних дисциплін.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 202
/ PDF downloads: 65
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
10-12-2000
Як цитувати
Савченко L. (2000). УПРОВАДЖЕННЯ ДІАГНОСТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОЇ ШКОЛИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 2, 39–44. https://doi.org/10.31812/educdim.5022
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2000 L.O. Savchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.