ВИКОРИСТАННЯ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5023Анотація
Стаття присвячена використанню модульно-рейтингової системи у процесі вивчення іноземних мов. Аналізуються завдання та цілі модульно-рейтингової системи навчання.
Завантаження
Metrics
Посилання
Mood A. M. Macro-Analysis of the American Educational System, Operations Res., 17, 770-784 (1969). DOI: https://doi.org/10.1287/opre.17.5.770
Adelman J., Parti М., The Determinants of Student Achievment, Research Bulletin, Rutgers University, New Brunswick, New Jersey, 1972.
Гусева А.Ф., Закс E.B. Рейтинговая система - новый подход к организации контроля в обучении общей химии // Тез. докл. XVI Менделеевского съезда по общей и прикладной химии Т.1. - СПб., 1998. - С. 370-371.
Наделяев В., Мартинова Т., Герстенбергер В. И др. Рейтинговая система оценки знаний при изучении общетехнических дисциплин // Высшее образование в России. - 1997. - №2. - С. 103-107.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2000 Т.М. Husak, O.H. Malinko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.