ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ОСВОЄННЯ ШКОЛЯРАМИ ФОЛЬКЛОРУ ЯК ПЕРШООСНОВИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5031Анотація
У статті на основі досвідченої роботи серед учнів та вчителів трьох областей України визначено рівні засвоєння школярами фольклору, їх показники, критерії та ознаки, що є найважливішою умовою підвищення національної самосвідомості учнів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бик A.C., Ликов В.Н. Фольклорне виховання школярів / Другі Всеукр. Сухомлинські читання. В.О. Сухомлинський
і сучасна школа. - Луцьк, 1994. - с. 76-80. DOI: https://doi.org/10.1016/S0031-9406(10)61011-5
Каюков В.І. Патріотичне виховання учнів загальноосвітньої школи на героїчних традиціях українського народу / Автореф. дис. канд. пед. наук. - Кіровоград, 1996. - 24 с.
Ликов В.Н. Виховання школярів на етичних цінностях народу в спадщині В.О. Сухомлинського // Цінності освіти
і виховання: Наук. - метод, зб. / за заг. ред. О.В. Сухомлинської. - К.: АПН України. Центр інф. та докум. Ради Європи в Україні, 1997. - C. 113-116.
Ликов В.Н. Методика дослідження вихованості школярів: показники, критерії, ознаки / Виховання обов’язку у підлітків у позашкільних закладах: Дис. ... канд. пед. наук. - К.: КДУ, 1988, - C. 40-50.
Монахов H.H. Изучение эффективности воспитания: Теория и методика / Опыт экспериментального исследования. - М.: Педегогика, 1981. - 144 с.
Сухомлинський В.О. Методика виховання колективу. - Вибр.тв.: в 5-ти т. — К.: Рад. Школа, 1996. - т. 1. - C. 430.
Чорна К.I. Патріотизм - духовна цінність молодих громадян України // Цінності освіти і виховання / За ред. О.В. Сухомлинської. — K.: 1997. - C. 209-212.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2000 V.N. Lykov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.