ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • О.В. Бондаренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5076

Анотація

In this article, different approaches to the definition of the concept "readiness" are analyzed in the psycho-pedagogical literature. The investigation phases, essence, structural components, and conditions of creation of the student's readiness for the profession's activity are considered. The definition of the concept "readiness of the students for carrying out on learning the work of local lore" is given.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 68 / PDF downloads: 45

Посилання

А.Ф. Линенко. Готовність майбутніх учителів педагогічної діяльності // Педагогіка і психологія. - 1995. - № 1. С. 125-132.

Сластенин В. А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки. М.: Просвещение, 1973. - 160 с.

Кондрашова Л.В. Морально-психологічна готовність студента до вчительської діяльності. - К.: Вища школа, 1987. - 53 с.

Downloads

Опубліковано

26-12-2002

Як цитувати

Бондаренко O. (2002). ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Educational Dimension, 4, 88–94. https://doi.org/10.31812/educdim.5076

Номер

Розділ

Статті