ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5076Анотація
In this article, different approaches to the definition of the concept "readiness" are analyzed in the psycho-pedagogical literature. The investigation phases, essence, structural components, and conditions of creation of the student's readiness for the profession's activity are considered. The definition of the concept "readiness of the students for carrying out on learning the work of local lore" is given.
Завантаження
Metrics
Посилання
А.Ф. Линенко. Готовність майбутніх учителів педагогічної діяльності // Педагогіка і психологія. - 1995. - № 1. С. 125-132.
Сластенин В. А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки. М.: Просвещение, 1973. - 160 с.
Кондрашова Л.В. Морально-психологічна готовність студента до вчительської діяльності. - К.: Вища школа, 1987. - 53 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2002 O.V. Bondarenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.