ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • С.М. Щербина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5135

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування активної професійної позиції майбутніх педагогів засобами використання принципу рольової пґ/и пективи та задачного підходу при викладанні педагогічних дисциплін.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 89 / PDF downloads: 42

Посилання

No references

Downloads

Опубліковано

26-06-2003

Як цитувати

Щербина S. (2003). ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ. Educational Dimension, 5, 45–49. https://doi.org/10.31812/educdim.5135

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають