ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5135Анотація
Стаття присвячена проблемі формування активної професійної позиції майбутніх педагогів засобами використання принципу рольової пґ/и пективи та задачного підходу при викладанні педагогічних дисциплін.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 116
/ PDF downloads: 61
Посилання
No references
Downloads
Опубліковано
26-06-2003
Як цитувати
Щербина S. (2003). ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 5, 45–49. https://doi.org/10.31812/educdim.5135
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 S.M. Shcherbyna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.