ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5159Анотація
На основі багаторічних спостережень, аналізу передового педагогічного досвіду та дослідно-експериментальної роботи у статті показані шляхи і умови, методи та підходи, прийоми і форми роботи ефективного особитісно-орієнтованого навчання фізики та його теоретична інтерпретація.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 190
/ PDF downloads: 60
Посилання
Славская К.А Мысль в действии (Психология мышления). ~ М., 1968. - 290 с.
Сухомлинський В. О. Вибрані твори в п'яти томах, т.1. - К.: Радянська школа, 1976. - 653 с.
Downloads
Опубліковано
26-06-2003
Як цитувати
Рева Y., Тижневий V., Плотніков S., & Макаренко, Е. (2003). ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 5, 173–182. https://doi.org/10.31812/educdim.5159
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 Yu.V. Reva, V.S. Tyzhnevyy, S.V. Plotnikov, Е.А. Makarenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.