ДЕЯКІ АСПЕКТИ МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК СЕРЕДОВИЩА ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ ЙОГО СУБ'ЄКТІВ

Автор(и)

  • I.В. Колоколова
  • В.І. Миколишина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5190

Анотація

No abstract.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 41

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

25-12-2003

Як цитувати

Колоколова I., & Миколишина V. (2003). ДЕЯКІ АСПЕКТИ МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК СЕРЕДОВИЩА ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ ЙОГО СУБ’ЄКТІВ. Educational Dimension, 6, 7–8. https://doi.org/10.31812/educdim.5190

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта як чинник соціалізації особистості

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають