НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5241Анотація
No abstract.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 58
/ PDF downloads: 57
Посилання
Загвязинский В.И. Учитель как исследователь. - М.: АПН, 1980.
Кондрашова Л.В. Процесс обучения в высшей школе. - Кривой Рог: ИВИ, 2000.
Рубинштейн С.Л, Проблемы общей психологии. - М.: Педагогика, 1973.
Сластенин В.А., Мищенко А.И. Профессионально-педагогическая подготовка современного учителя // Советская педагогика. - 1991. -№ 10.
Сухомлинский В.А. Разговор с молодым директором школы. - М.: ГІросвщение, 1982.
Downloads
Опубліковано
25-12-2003
Як цитувати
Коржова L. (2003). НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Educational Dimension, 6, 114–119. https://doi.org/10.31812/educdim.5241
Номер
Розділ
Особистісно-орієнтоване навчання в практиці вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 L.S. Korzhova
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.