ТЕХНОЛОГІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ, ПОБУДОВАНА НА СИСТЕМІ ШКІЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Автор(и)

  • Р.І. Швай

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5248

Анотація

No abstract.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 67

Посилання

Васьков Ю.В. Педагогічні теорії, технології, досвід (Дидактичний аспект). - X.: Скорпіон, 2000. - 120 с.

Гришина Т.В. Освітня технологія як об’єкт методичної роботи. - Харків: Вид.група “Основа”, - 2003. - 96 с.

Іваницький О.І. Класифікація технологій навчання фізики // Фізика та астрономія в школі. - 2002. - № 5. - С. 15-19.

Сілков В.В. Деякі аспекти впровадження технології особистісно-орієнтованого навчання // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін. - Рівне: Рівненський державний гуманітарний університет. - 2000. - Вип. 2. - С. 65-69.

Швай Р.І. Фізика в дослідах. Зошит для лабораторних та практичних робіт. 7 клас - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2002.- 80 с.

. Швай Р.І., Гірний О.І., Фізика 7. Робочий зошит. -Львів: ВНТЛ, 1999. - 88 с.

Швай Р.І., Гірний 0.1. Фізика 8. Робочий зошит.- Львів: ВНТЛ, 2000. - 116 с.

. Якиманская И.С. Личностно ориентированное обучение в современной школе. - М.: Педагогика, 1996. - 96 с.

Downloads

Опубліковано

25-12-2003

Як цитувати

Швай R. (2003). ТЕХНОЛОГІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ, ПОБУДОВАНА НА СИСТЕМІ ШКІЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ. Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 127–128. https://doi.org/10.31812/educdim.5248

Номер

Розділ

Технології особистісно орієнтованого навчання у практиці загальноосвітньої школи