ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5403Анотація
Стаття присвячена питанням формування духовності учнів старшого шкільного віку засобами інтерпретації художніх творів, зокрема педагогічним умовам, які сприятимуть ефективному здійсненню зазначеного впливу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 117
/ PDF downloads: 55
Посилання
Лингвостилистическая интерпретация художественного текста: Метод, пособие / Башкирский гос. педагогический ун-т / Спартак М. X. (авт.-сост.). - Уфа: БГПУ, 2000. 28 с.
Демьянков В. 3. Интерпретация, понимание и лингвистические аспекты их моделирования на ЭВМ. - М.: Изд-во Моск. ун-та, 1989. - 172 с.
Downloads
Опубліковано
27-05-2022
Як цитувати
Бутенко L. (2022). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Educational Dimension, 10, 58–66. https://doi.org/10.31812/educdim.5403
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 L.V. Butenko
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.