ЕЛЕКТРОННІ ПРИСТРОЇ ЯК ІНСТРУМЕНТАРІЙ УПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5454Анотація
In the article ways of stimulation of pedagogical situations are considered based on strategy of individuality developing training with application of computer technologies. Authors describe variants of the organization tasked with the approach in vocational training the teacher of music. Efficiency of use of electronic devices as toolkit of the organization of a individuality-guided situation in formation of such parameters of the person o f the teacher as ability to self actualization, a selfestimation, to project new creative tasks comes to light.
Завантаження
Metrics
Посилання
Кондрашова Л. В. Процесс обучения в высшей школе: учебное пособие. - Кривой Рог: КГПУ, 2000. - 171 с.
Освітні технології: Навч.-метод. посібник / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; за заг. ред. О.М. Пєхоти. - К.: А.С.К., 2001. - 256 с.
Хрестоматия по общей психологи. Психология мышления / Под ред. Ю.Б. Гиппенрейтер, В.В. Петухова. - М.: Изд-во Моск. ун-та, 1981. - 391с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 T.Y. Reyzenkind, D.A. Devyakovich
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.