ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА У КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • С.П. Білоконний

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5558

Анотація

The article deals with the history of individual approach in training and present-day state of given problem.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 176

Посилання

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. -К., 1999.-3 6 7 с.

Коменський Я.А. Велика дидактика: Хрестоматія з історії педагогіки. -К., 1975. - 463 с.

Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. -К ., 1989. - 608 с.

Мойсеюк Н.Є. Педагогіки. - К., 2001. - 624 с.

Проскура О.В. Софія Русова - талановита дочка України //Поч.школа. - 1993. - № 3. - С. 44 -46.

Савченко Л.Я. Дидактика початкової школи.-К.,1997. - 352 с.

Ушинский К.Д. Педагогические сочинения в 6-ти томах. - Т .З .-М ., 1990. - 427.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Білоконний S. (2022). ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА У КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ. Educational Dimension, 11, 339–346. https://doi.org/10.31812/educdim.5558

Номер

Розділ

Вдосконалення навчально-виховного процесу в практиці загальноосвітньої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають