ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ З ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • О.В. Чеботаренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5577

Анотація

In the article the concept "cognitive concern" is esteemed and its levels are investigated. The conditions of increase of a level of cognitive concern learning on lessons of the world art culture with usage of synthesis o f arts are designed.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 89 / PDF downloads: 52

Посилання

Гордон Л.А. Психология и педагогика интереса. - К.: Советская школа, 1940. - 190 с.

Нейгауз Г. Размышления, воспоминания, дневники. - М.: “Советский композитор”, 1983. - 524 с.

Самойленко А. Музыковедение и методология гуманитарного знания. Проблема диалога. Монография. - Одесса:

“Астропринт”, 2002. - 244 с.

Світова художня культура. Шкільний курс світової художньої культури і методика його викладання. - Київ.: РНМК, 1991.-136 с.

Сухомлинский В. Сердце отдаю детям. - Київ.: “Радянська школа”, 1972. - 243 с.

Щукіна Г. Проблема пізнавального інтересу в педагогіці. - М.: Педагогіка, 1971, 350.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Чеботаренко O. (2022). ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ З ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ. Educational Dimension, 11, 451–459. https://doi.org/10.31812/educdim.5577

Номер

Розділ

Вдосконалення навчально-виховного процесу в практиці загальноосвітньої школи