ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ З ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5577Анотація
In the article the concept "cognitive concern" is esteemed and its levels are investigated. The conditions of increase of a level of cognitive concern learning on lessons of the world art culture with usage of synthesis o f arts are designed.
Завантаження
Metrics
Посилання
Гордон Л.А. Психология и педагогика интереса. - К.: Советская школа, 1940. - 190 с.
Нейгауз Г. Размышления, воспоминания, дневники. - М.: “Советский композитор”, 1983. - 524 с.
Самойленко А. Музыковедение и методология гуманитарного знания. Проблема диалога. Монография. - Одесса:
“Астропринт”, 2002. - 244 с.
Світова художня культура. Шкільний курс світової художньої культури і методика його викладання. - Київ.: РНМК, 1991.-136 с.
Сухомлинский В. Сердце отдаю детям. - Київ.: “Радянська школа”, 1972. - 243 с.
Щукіна Г. Проблема пізнавального інтересу в педагогіці. - М.: Педагогіка, 1971, 350.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 O.V. Chebotarenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.