РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ТА МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • H.І. Білоконна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5608

Анотація

The article deals with the problem of speech development of junior schoolchildren; the different scientific approaches are analysed; the ways of language skills perfection of schoolchildren are suggested.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 180 / PDF downloads: 81

Посилання

Богуш А.М. Теорія і методика розвитку мовлення дітей дошкіьного віку. - К.: Слово, 2003. - 344 с.

Варзацька Л.О., Шевченко Л.М. Методика розвитку зв’язного мовлення молодших школярів: Методичні

рекомендації. - К.: РНМК, 1992. - 127 с.

Выготский Л.С. Избранные психологические труды. - М.: Педагогика, 1989. - 376 с.

Жинкин Н.И. Развитие письменной речи учащихся 3-7 классов. - М.: Известия АПН СССР, 1956.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Білоконна N. (2022). РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ТА МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА. Педагогіка вищої та середньої школи, 12, 208–212. https://doi.org/10.31812/educdim.5608

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>