ГОТОВНІСТЬ ДО КРАЄЗНАВЧОЇ ОСВІТИ: ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА

Автор(и)

  • О.В. Бондаренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5647

Анотація

The different approaches in disdinguishing the structure of the students' readiness for teachers activity are analysed in the article. On the base of this analises the author distinguishes the structural components which form the future teachers readiness for the local lore activity.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 48

Посилання

Дьяченко М.И., Кандыбович Л. А. Психологические проблемы готовности к деятельности. - Минск: БГУ им. В.И. Ленина, 1976

Кондрашова Л. В. Морально-психологічна готовність студента до вчительської діяльності. - К.: “Вища школа”, 1987

Концепція національного виховання // Рідна школа. - 1995

Мороз О. Г. Професійна адаптація молодого вчителя: Навчальний посібник. - К., 1980

Сластенин В. А. Профессиональная готовность учителя к воспитательной работе: содержание, структура, функционирование // Профессиональная подготовка учителя в системе высшего педагогического образования. Межвузовский сборник научных трудов. М.: МГПИ В.И. Ленина, 1982

Downloads

Опубліковано

01-04-2007

Як цитувати

Бондаренко O. (2007). ГОТОВНІСТЬ ДО КРАЄЗНАВЧОЇ ОСВІТИ: ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА. Educational Dimension, 7, 155–162. https://doi.org/10.31812/educdim.5647

Номер

Розділ

Статті