ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • М.В. Вікторова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5740

Ключові слова:

педагогічна діяльність, професійно-педагогічна спрямованість, навчально-виховний процес

Анотація

У статті обґрунтовується значущість педагогічної спрямованості як важливої складової професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 122 / PDF downloads: 90

Посилання

Абдуллина О. А. Обще педагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования. М.: Просвещение, 1990. - 141 с.

Гоноболин Ф. Н. О некоторых психологических качествах личности учителя // Вопросы психологии. 1975. - № 1. - С. 17-21.

Деркач Т. С. Формирование профессиональной направленности студентов во внеучебной работе: Дис.... канд. пед. наук. - Ярославль, 1972. - 223 с.

Кондрашова Л. В. Методика подготовки будущего учителя к педагогическому взаимодействию с учащимися. - М., 1990. 158 с.

Кочетов А. И., Черных А. П. Формирование профессионально-педагогической направленности студентов педвуза. - Рязань, 1975. - 60 с.

Методы обучения профессиональной направленности личности учителя / Под ред. Ю. Н. Кулюшкина, Г. С. Сухобской. Л., 1980. 167 с.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Вікторова, М. (2022). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 13, 38–46. https://doi.org/10.31812/educdim.5740