ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5740Ключові слова:
педагогічна діяльність, професійно-педагогічна спрямованість, навчально-виховний процесАнотація
У статті обґрунтовується значущість педагогічної спрямованості як важливої складової професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Абдуллина О. А. Обще педагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования. М.: Просвещение, 1990. - 141 с.
Гоноболин Ф. Н. О некоторых психологических качествах личности учителя // Вопросы психологии. 1975. - № 1. - С. 17-21.
Деркач Т. С. Формирование профессиональной направленности студентов во внеучебной работе: Дис.... канд. пед. наук. - Ярославль, 1972. - 223 с.
Кондрашова Л. В. Методика подготовки будущего учителя к педагогическому взаимодействию с учащимися. - М., 1990. 158 с.
Кочетов А. И., Черных А. П. Формирование профессионально-педагогической направленности студентов педвуза. - Рязань, 1975. - 60 с.
Методы обучения профессиональной направленности личности учителя / Под ред. Ю. Н. Кулюшкина, Г. С. Сухобской. Л., 1980. 167 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 М.V. Viktorova
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.