ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5740Ключові слова:
педагогічна діяльність, професійно-педагогічна спрямованість, навчально-виховний процесАнотація
У статті обґрунтовується значущість педагогічної спрямованості як важливої складової професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Абдуллина О. А. Обще педагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования. М.: Просвещение, 1990. - 141 с.
Гоноболин Ф. Н. О некоторых психологических качествах личности учителя // Вопросы психологии. 1975. - № 1. - С. 17-21.
Деркач Т. С. Формирование профессиональной направленности студентов во внеучебной работе: Дис.... канд. пед. наук. - Ярославль, 1972. - 223 с.
Кондрашова Л. В. Методика подготовки будущего учителя к педагогическому взаимодействию с учащимися. - М., 1990. 158 с.
Кочетов А. И., Черных А. П. Формирование профессионально-педагогической направленности студентов педвуза. - Рязань, 1975. - 60 с.
Методы обучения профессиональной направленности личности учителя / Под ред. Ю. Н. Кулюшкина, Г. С. Сухобской. Л., 1980. 167 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 М.V. Viktorova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.