НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ РОЗУМОВОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Р.О. Пильнік

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5763

Ключові слова:

розумова культура, творче завдання, утруднення, рефлексія, оцінки

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування розумової культури учнів старших класів. Автор доводить ефективність використання творчих завдань для організації навчально-творчої діяльності, що сприяє підвищенню мотивації навчання і розвиткові рефлексивної позиції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 101 / PDF downloads: 52

Посилання

Давыдов В. В. Теория развивающего обучения. М.: Интор, 1996 - 542 с.

Ломако Л. М. Формирование оценочных умений у подростков в обучении: Дисс... канд. пед. наук. - К., 1992. 146 с.

Мемчинская Н. А. Проблемы учения и умственного развития школьника: Собранные психол. труды. М.: Педагогика, 1989. 219 с.

Психологія розуміння учнями творчих задач / За ред. Коваленко А. Б. - К.: Знання, 1990. - 24 с.

Рубінштейн С. Л. О мышлении и путях его исследования. М.: Изд-во АН СССР, 1958. - 147 с.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Пильнік R. (2022). НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ РОЗУМОВОЇ КУЛЬТУРИ. Educational Dimension, 13, 180–187. https://doi.org/10.31812/educdim.5763