НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ РОЗУМОВОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5763Ключові слова:
розумова культура, творче завдання, утруднення, рефлексія, оцінкиАнотація
Стаття присвячена проблемі формування розумової культури учнів старших класів. Автор доводить ефективність використання творчих завдань для організації навчально-творчої діяльності, що сприяє підвищенню мотивації навчання і розвиткові рефлексивної позиції.
Завантаження
Metrics
Посилання
Давыдов В. В. Теория развивающего обучения. М.: Интор, 1996 - 542 с.
Ломако Л. М. Формирование оценочных умений у подростков в обучении: Дисс... канд. пед. наук. - К., 1992. 146 с.
Мемчинская Н. А. Проблемы учения и умственного развития школьника: Собранные психол. труды. М.: Педагогика, 1989. 219 с.
Психологія розуміння учнями творчих задач / За ред. Коваленко А. Б. - К.: Знання, 1990. - 24 с.
Рубінштейн С. Л. О мышлении и путях его исследования. М.: Изд-во АН СССР, 1958. - 147 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 R.O. Pylnik
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.