СЕМІОТИЧНИЙ ПІДХІД ДО АНАЛІЗУ ПОНЯТЬ ХУДОЖНЬО! ДІЯЛЬНОСТІ ТА ТВОРЧОСТІ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5775Ключові слова:
художня діяльність, творчість, процес, контекстуальні зв ’язкиАнотація
У статті проаналізовані поняття художньої діяльності і творчості які були визначені радянською наукою. На засадах семіотичного підходу і огляду різних концепцій художньої творчості здійснена спроба поглибити оняття
художньої діяльності і творчості та окреслити шляхи вдосконалення навчального процесу щодо розкриття творчого потенціалу студентів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Дружинин В. Н. Психология общих способностей. - Спб Изд. Питер, 2000. 368 с.
Розет И. М. Теоретические концепции фантазии // Психология художественного творчества. Мн.: Харвест,2003. С. 511-569.
Ростовцев H. П., Терентьев А. Е. Развитие творческих способностей на занятиях рисованием: Учеб. пос. - М.: Просвещение, 1987. 176 с.
Салмина Н. Г. Знак и символ в обучении. - М.: Изд-во Моск. Ун-та. 1988. 288 с.
Философский энциклопедический словарь / Гл. ред: JI. Ф. Ильичев, П. Н. Федосеев, с. М. Ковалев, В. Г. Панов М.: Сов. Энциклопедия, 1983. - 840 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 O.Ch. Chyrva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.