СЕМІОТИЧНИЙ ПІДХІД ДО АНАЛІЗУ ПОНЯТЬ ХУДОЖНЬО! ДІЯЛЬНОСТІ ТА ТВОРЧОСТІ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ

Автор(и)

  • О.Ч. Чирва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5775

Ключові слова:

художня діяльність, творчість, процес, контекстуальні зв ’язки

Анотація

У статті проаналізовані поняття художньої діяльності і творчості які були визначені радянською наукою. На засадах семіотичного підходу і огляду різних концепцій художньої творчості здійснена спроба поглибити  оняття
художньої діяльності і творчості та окреслити шляхи вдосконалення навчального процесу щодо розкриття творчого потенціалу студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 58

Посилання

Дружинин В. Н. Психология общих способностей. - Спб Изд. Питер, 2000. 368 с.

Розет И. М. Теоретические концепции фантазии // Психология художественного творчества. Мн.: Харвест,2003. С. 511-569.

Ростовцев H. П., Терентьев А. Е. Развитие творческих способностей на занятиях рисованием: Учеб. пос. - М.: Просвещение, 1987. 176 с.

Салмина Н. Г. Знак и символ в обучении. - М.: Изд-во Моск. Ун-та. 1988. 288 с.

Философский энциклопедический словарь / Гл. ред: JI. Ф. Ильичев, П. Н. Федосеев, с. М. Ковалев, В. Г. Панов М.: Сов. Энциклопедия, 1983. - 840 с.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Чирва O. (2022). СЕМІОТИЧНИЙ ПІДХІД ДО АНАЛІЗУ ПОНЯТЬ ХУДОЖНЬО! ДІЯЛЬНОСТІ ТА ТВОРЧОСТІ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ. Educational Dimension, 13, 266–273. https://doi.org/10.31812/educdim.5775

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають