ТВОРЧИЙ КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5800Анотація
У даній статті розглядається проблема інтелектуально-творчого розвитку учнів старших класів. Далі аналізується поняття творчості і філософському, психологічному і педагогічному розумінні. Зіставляються наукові підходи до питання взаємозв'язку інтелектуальних і творчих здібностей. Автоp вбачає шлях розумового розвитку учнів в навчально-творчій діяльності.
Завантаження
Metrics
Посилання
Андреев В. И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности Казань: Изд-во Казанского ун-та, 1988. - 238 с.
Бакулевская С. С. Становление интеллектуально-творческой деятельном и старшеклассника в процессе решения эвристических задач: Дисс... канд. ноц наук. - Волгоград, 2001. - 139 с.
Богоявленская Д. Б. Психологические основы интеллектуальной активности! Дис... док. психол. наук. - М., 1988. - 395 с.
Годфруа Ж. Что такое психология: В 2-х т. - Т.1: Пер. с франц. - М.: Мир, 1992
Громов Е. С. Природа художественного творчества: Кн. для учителя. М.: Просвещение, 1986. - 237 с.
Захарова И. А. Формирование интеллектуальной культуры старшеклассников средствами математики: Дисс... канд. пед. наук. - Луганск, 1999. - 167 с.
Кон И. С. Психология ранней юности: Кн. для уч. - М.: Просвещение, 1989. 254 С.
Лернер И. Я. Дидактические основы методов обучения. - М.: Педагогика, 1981. -186 с.
Овчинников В. Ф. Творчество как единство репродуктивной и продуктивной деятельности // Вестник МУ. - 1989. № 1. С. 15-22.
Петровский А. В. О психологии личности. - М.: Знание, 1971. - 63 с.
Семенова А. В. Організація та управління творчою діяльністю старшокласників на уроках природничо-математичного циклу: Навч. посіб. О.: Друк, 2001. - 207 с.
Ястребова В. Я. Управління пізнавальною діяльністю учнів старших класів загальноосвітніх шкіл: Дис.... канд. пед. наук. - Запоріжжя, 1998. - 151 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 R.O. Pylnik
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.