КОМПОЗИЦІЯ ЯК ГОЛОВНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • B.Г. Щербина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5824

Анотація

У статті розглянуто особливості формування і розвитку композиційних здібностей (спеціальних композиційних умінь та навичок) як визначальних критеріїв результативності в підготовці майбутнього вчителя  бразотворчого мистецтва. Автор відводить особливе місце “Композиції” як навчальному предмету, який безпосередньо впливає на розвиток творчих здібностей студента.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 128 / PDF downloads: 66

Посилання

Волков Н. Н. Композиция в живописи; - М.: Искусство, 1977. - 263 с.

Державна програма “Освіта”: Україна XXI століття. - К.: Райдуга, 1994. - 61с.

Даниэль С. М. Картина классической эпохи: проблема композиции в

западноевропейской живописи XVII века. - Л.: Искусство, 1986. - 199 с.

Кибрик Е. А. Вопросы преподавания композиции // Вопросы художественного образования. - Вып. 3. - Л.: АХСССР, 1972. - 56 с.

Мастера искусства об искусстве: в 7 т. / Под ред. И. Л. Маца, Н. В. Яворской. - М.: Искусство, 1967. - Т. 4. - 623 с.

Педагогічна майстерність / За ред. У. А. Зязюна. - К.: Вища школа, 1997. - 349 с.

Пикельная В. С. Педагогика и процессы гуманизации в образовании. - Кривой Рог: КГПИ, 1996.-96 с.

Писанко М. М. Рух, простір і час в образотворчому мистецтві. - К.: Вища школа, 1995.-278 с.

Пономарёв Я. А. Психология творчества и педагогика. - М.: Педагогика, 1976. - 279 с.

Сисоєва С. О. Педагогічна творчість. - К.: “Галант” - Тов. “Торнадо”, 1996. - 151 с.

Фаворский В. А. Об искусстве, о книге, о гравюре. - М.: Книга, 1986. - 359 с.

Щербина В. Г. Композиційні вправи як засіб управління розвитком творчих здібностей студентів художньо-графічного факультету. — Кривий Ріг: Октан-прінт, 1998. - 90 с.

Юон К. Ф. Об искусстве. - М.: Сов. Художник. - Т. 1. - 386 с.

Якиманская И. С. Формирование интелектуальных умений и навыков. - М.: Высшая школа, 1979. - 132 с.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Щербина V. (2022). КОМПОЗИЦІЯ ЯК ГОЛОВНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 10, 335–345. https://doi.org/10.31812/educdim.5824

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають