МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

Автор(и)

  • A.A. Пермяков
  • H.L Зеленкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5846

Анотація

In Permjakova Alexander Anatoljevicha and Zelenkovoj Natalia Ivanovny's clause theoretical questions of a modul-rating estimation of knowledge ofpupils of modem school are considered.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 194 / PDF downloads: 73

Посилання

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - К.: Лібідь, 1999. - 376 с.

Осіпчук Н.В. Рейтингова система оцінювання // Математика. - 2004. - № 11. - С. 13-16.

Сікорський П.И. До питання кредитно-модульної технології навчання // До проблеми модернізації освіти в України в контексті Болонського процесу. - К.: Вид-во Європ.ун-ту, 2004. - С. 177-185.

Сікорський П.И. Модульно-рейтингова система навчання у ліцеї // Педагогіка і психологія . - 1997. - № 1. С.31-37.

Сотниченко В. Рейтингова система оцінювання результатів навчальної діяльносте учнів // Історія в школі - 1998. - № 5. - С. 28-31.

Шевченко Т.М. Рейтингова система оцінювання результатів навчальної діяльносі на уроках історії // Історія України. - 2000. - № 9. - С. 4-5.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Пермяков A., & Зеленкова N. (2022). МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 15, 124–129. https://doi.org/10.31812/educdim.5846

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>