ДО ПИТАННЯ ПРО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЗА МОДУЛЕМ «САМОСТІЙНЕ МУЗИКУВАННЯ»

Автор(и)

  • Н.Г. Кьон
  • T.B. Мажара

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5933

Ключові слова:

self-dependent music making, outline performance, module

Анотація

The article examines the essence of preparation of future teachers of music on the module «Self-Dependent Music Making», scientifically grounds and discovers methods that promote raising the efficiency of their formation.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 54

Посилання

Верхолаз Р. А. Вопросы методики чтения с листа / Под ред. Т. Беркман. - М.: Академия гіед. наук РСФСР, 1960. - 45 с.

Демидова М. Г. Робоча навчальна програма курсу «Основний музичний інструмент (фортепіано)» (за вимогами ЕСТ8). У електронному варіанті. - Одеса, 2004.

Кён Н. Г. Стилистическое сольфеджио: Теория и практика преподавания сольфеджио в музыкальнопедагогических учреждениях. - Одесса, 2007. - 129 с.

Кубанцева Е. И. Концертмейстерский класс. Учебное пособие. - М., 2002. - 192 с.

Цыпин Г. М. Музыкальное мышление и обучение игре на фортепиано // Искусство. Музыкознание. Музыкальная психология и музыкальная педагогика. Хрестоматия / Сост. Абдулин Э. Б., Целковников Б. М. - М., 1991. -Вы п.1.4.2. - С. 80-87.

Шип С. В. Музыкальная речь и язык музыки. - Одесса, 2001. - 206 с.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Кьон N., & Мажара T. (2007). ДО ПИТАННЯ ПРО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЗА МОДУЛЕМ «САМОСТІЙНЕ МУЗИКУВАННЯ». Педагогіка вищої та середньої школи, 18(1), 233–243. https://doi.org/10.31812/educdim.5933