ПРАКТИКООРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • A. Растригіна Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5960

Ключові слова:

approach focused on practice, teacher, quality of education

Анотація

The article substantiates necessity to use such an approach to training of future teachers which is orientated towards practical application. It is essential as a means to provide high quality cf training in universities' educational process.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 43

Посилання

The british higher education system can be confusing if you do not come from the United Kingdom //http://www.hero,ac.uk/uk/studving/infoimation

Пученкина Л. Подготовка учителя в США // Преподаватель. -1999. - № 5.

Чошанов М. Америка учится считать. - М., 2002.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Растригіна A. (2007). ПРАКТИКООРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Educational Dimension, 18(2), 73–78. https://doi.org/10.31812/educdim.5960