ТВОРЧІ ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ДИДАКТИЧНИХ ОСНОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Т.Й. Рейзенкінд Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5961

Ключові слова:

teacher of music of a polyart structure, classification of principles of training and education, cognitive senses, creative activity, information culture

Анотація

In article the contents of creative principles of training and education of the teacher of music in a context of a spiritual free choice is proved, the hierarchy of creative principles is allocated on the basis of the concept of integration cognitive and intuitive components of modeling, figurative designs, representation art judgments, methods of extrapolation of ideas of an aesthetics, in conditions of comprehension of modern forms of thinking.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 110 / PDF downloads: 66

Посилання

Богомазов О. Живопис та його елементи // Україна: Наука і культура. - К., 1989. Вил. 23. - С. 9.

Гармаш Л. Г. Несподіване відлуння кантівської епохи // Філософська думка. - 2004. - № 5. - С. 89-93.

Личковах В. Естетичні ідеї Канта в проекції на мистецтво авангарду // Філософська думка. - 2004. - № 5.-С . 135-155.

Нойманн Э. Творческий человек и трансформація // Юнг К., Норман Э. Психоанализ и искусство. Пер. с англ. - М .: КЕЕЫхюк, 1996. - 304 с. - С. 206-249.

Палаппсіна І. В. Творчість у контексті сучасної парадигми виховання // Гуманітарні науки - 2002. - № 1 .-С . 22-30.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Мистецтво (5-7 класи). Укл.: МасолЛ. // Мистецтво та освіта. - 2005. - № 1. - С. 14-16.

Радоиховский Л. А. Диалог как единица сознания // Познание и общение. - М.: Наука, 1988. - С. 24-35.

Рейзенкинд Т. И. Использование диалога в процессе формирования эстетического отношения к искусству // Формирование эстетического отношения к искусству у учащегося старшего школьного возраста /Отв. ред. и сост. В. Бутенко. - М : АПН СССР, 1991. - С.53-57.

Роменець В. А. Психологія творчості: Навч. посібник. - 2-е вид., доп. - К.: Либідь, 2001. - 288 с.

Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие. - М : Народное образование, 1998. - 256 с.

Семеренко Л. Ф. Об инвенциях И. С. Баха. Символика музыкального языка. - Белград, 2000. - 64 с.

Ситник О. Соціальний міф та утопія як ілюзорно-духовні універсали людського буття // Актуальні проблеми духовності: 36. науковий праць / Під ред. Я. В. Шрамка. - Вип. 7. - Кривий Ріг: Видавничий дім, 2006. - С. 44-54.

Щолокова О. П. Формування художньої культури в процесі професійної підготовки педагога-музиканта // Українське музикознавство: (Респ. міжвід. наук.-метод, посібник) / Ред. кол.: Котляревський І. А. (голова) та ін. -К.:М уз. Україна, 1990. - С.150-155.

Щолокова О. П. Основи професійної художньо-естетичної підготовки майбутнього вчителя: Монографія. - К., 1996. - 173 с.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Рейзенкінд T. (2007). ТВОРЧІ ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ДИДАКТИЧНИХ ОСНОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 18(2), 78–100. https://doi.org/10.31812/educdim.5961

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають