ОПАНАС СЛАСТЬОН ЯК ДОСЛІДНИК ОБРАЗОТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ КОБЗАРЯ

Автор(и)

  • I.M. Удріс

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5969

Ключові слова:

Shevchenko's painting and graphic works, the art science at the beginning of the 20-th century, publications on the painter’s heritage in painting

Анотація

The article gives a broad outline of Slastion's publications investigating Shevchenko’s painting and graphic works. Shevchenko’s paintings are considered to be an indispensable constituent of the process coming into being and developing the art science that deals with particular historic period.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 37

Посилання

Сластьон О. К шевченковой коллекции 11 Киевская старина.- 1899.-№ 9.- С.99-102.

Сластьон О. Шевченко як маляр // Рідний край.- 1906.- № 8.- С.13-16.

Сластьон О. Шевченко у мистецтві / Малюнки Т. Шевченка.- СПб., 1911.

Сластьон О. Ще незнайдені малюнки і малозвісні погруддя Шевченка // Сяйво,-1914.-№ 2.- С.60-61.

Ханко В. Технічно-мистецька освіта на Полтавщині: 1870 - 1910 роки // Українська академія мистецтв. Дослідницькі та науково-методичні праці. Вип. 8.- К., 2001.- С.103-113.

Яцюк В. Малярство й графіка Тараса Шевченка: здобутки і перспективи дослідження / Українська академія мистецтв. Дослідницькі та науково-методичні праці. Вип. 8.-К., 2001.- С. 120-129.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Удріс I. (2007). ОПАНАС СЛАСТЬОН ЯК ДОСЛІДНИК ОБРАЗОТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ КОБЗАРЯ. Educational Dimension, 18(2), 155–162. https://doi.org/10.31812/educdim.5969