ПРОФЕСІЙНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • Н.М. Чернуха Луганський національний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка
  • В.Г. Муромець Луганський національний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5973

Ключові слова:

reflection, psychological mechanisms of reflection, pedagogical terms of forming of reflection, alienation, self-identification, professional «І-conception»

Анотація

In the article is examined and is determined psychological -pedagogical aspect of forming of professional reflection in the conditions of innovative activity offuture teachers.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 145

Посилання

Доманский Е. В. Рефлексия как элемент ключевой образовательной компетенции // Интернет-журнал «Эйдос». - 2003. - 24 апреля. http://www. eidos. ru/joumal/2003/0424. htm

Зеер Є. Ф. Психология профессионального образования: Учеб. пособие.-2-е изд., перераб.- М., 2003.

Зязюн І. А. Рефлексія людини в іуманітарній філософії // Світло. - 1998. - № 1.

Желанова В. В. Теоретико-методологічні аспекти формування педагогічної рефлексії майбутного вчителя // Вісник ЛНПУ імені Тараса Шевченка.-2007.-№ 3(120) лютий.

Маркова A. K. Психологічні критерії і ступені професіоналізму учителя // Педагошка.-1995.- № 6 - С. 55-63.

Психологічний словник / За ред. В.І. Войгко.- К., 1982.

Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Народное образование. - № 2. - 2003. - С. 58-64.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Чернуха N., & Муромець V. (2007). ПРОФЕСІЙНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Педагогіка вищої та середньої школи, 18(2), 190–196. https://doi.org/10.31812/educdim.5973