КОНЦЕПЦІЯ ПРОЕКТУВАННЯ ТЕАТРАЛЬНИХ ПЛАКАТІВ

Автор(и)

  • В.Н. Крашенінніков Луганський національний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка
  • B.I. Криворучкін Луганський національний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5985

Ключові слова:

placard, conception, associations, attribute, composition

Анотація

The method of the associative planning is expounded on the example of playbill fo r raising of tragedies V. Shakespeare.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 47

Посилання

Павловская Е. Дизайн рекламы: поколение NEXT. - СПб.: П т ер, 2004.

Владич Л. Майстри плаката: Альбом. - К.: Мистецгво, 1989.

Смирнов С. И. Шрифт и шрифтовой плакат. М: Плакат, 1977.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Крашенінніков V., & Криворучкін V. (2007). КОНЦЕПЦІЯ ПРОЕКТУВАННЯ ТЕАТРАЛЬНИХ ПЛАКАТІВ. Educational Dimension, 18(2), 286–291. https://doi.org/10.31812/educdim.5985

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають