СПРИЙНЯТТЯ ТВОРІВ ПЕЙЗАЖНОГО ЖИВОПИСУ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ДОСВІДУ СТУ ДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6075Ключові слова:
художньо-естетичний досвід, сприйняття творів мистецтва, рефлексія, художньо-творча самореалізаціяАнотація
Стаття присвячена проблемі формування творчої особистості майбутнього педагога мистецьких дисциплін. Обгрунтовані підходи до формування художньо-естетичного досвіду студентів шляхом сприйняття творів пейзажного живопису та розкриті механізми цього процесу.
Завантаження
Metrics
Посилання
Арихейм А. Искусство и визуальное восприятие. — М: Прогресе, 1974. - 392 с.
Лещенко М.П. Зарубіжні технології підготовки вчителів до естетичного виховання. К.: АПН України, Інститут пед. і псих, професійної освіти, 1996. 192 с.
Орлов В.Ф. Професійне становлення майбутніх учителів мистецькій дисциплін: теорія і технологія: Монографія За ред. І.А. Зязюна. - К.: Наукова думка, 2003. - 262 с.
Психологічна енциклопедія /Упор. О.М. Степанов. - К.: Академвидаа. 2006. - 424 с.
Роменець В.А. Психологія творчості: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2001. - 288 с.
Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька: Навч. посібник. - К: ТОВ "Інтерпроф", 2002. - 270 с.
Степанов О.М., Фіцула М.М. Основи психології і педагогіки: Посібник. - К: Академвидав. 2003. - 504 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 I.H. Bryzhata
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.