СПРИЙНЯТТЯ ТВОРІВ ПЕЙЗАЖНОГО ЖИВОПИСУ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ДОСВІДУ СТУ ДЕНТІВ

Автор(и)

  • I.Г. Брижата Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6075

Ключові слова:

художньо-естетичний досвід, сприйняття творів мистецтва, рефлексія, художньо-творча самореалізація

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування творчої особистості майбутнього педагога мистецьких дисциплін. Обгрунтовані підходи до формування художньо-естетичного досвіду студентів шляхом сприйняття творів пейзажного живопису та розкриті механізми цього процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 105 / PDF downloads: 55

Посилання

Арихейм А. Искусство и визуальное восприятие. — М: Прогресе, 1974. - 392 с.

Лещенко М.П. Зарубіжні технології підготовки вчителів до естетичного виховання. К.: АПН України, Інститут пед. і псих, професійної освіти, 1996. 192 с.

Орлов В.Ф. Професійне становлення майбутніх учителів мистецькій дисциплін: теорія і технологія: Монографія За ред. І.А. Зязюна. - К.: Наукова думка, 2003. - 262 с.

Психологічна енциклопедія /Упор. О.М. Степанов. - К.: Академвидаа. 2006. - 424 с.

Роменець В.А. Психологія творчості: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2001. - 288 с.

Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька: Навч. посібник. - К: ТОВ "Інтерпроф", 2002. - 270 с.

Степанов О.М., Фіцула М.М. Основи психології і педагогіки: Посібник. - К: Академвидав. 2003. - 504 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Брижата I. (2006). СПРИЙНЯТТЯ ТВОРІВ ПЕЙЗАЖНОГО ЖИВОПИСУ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ДОСВІДУ СТУ ДЕНТІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 16(1), 64–69. https://doi.org/10.31812/educdim.6075