ПРОФЕСІЙНА САМОСТІЙНІСТЬ СТУДЕНТІВ - МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ У КОНТЕКСТІ ІДЕЙ ВИДАТНИХ ПЕДАГОГІВ МИНУЛОГО

Автор(и)

  • В.В. Бучківська Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6076

Ключові слова:

інтенсифікація навчання, професійна підготовка, педагогічний досвід

Анотація

В статті розглядається проблема професійної самостійності студентів - майбутніх вчителів художньої праці у працях відомих педагогів: В. Сухомлинського, В. Козакова, А. Макаренка, В. Безпалька та інших.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 66 / PDF downloads: 42

Посилання

Абдулина О. А. Общепедагогическая подготовка в системе высшего педагогического образования. - М.: Просвещение, 1990. - 141 с.

Алексюк А.М., Люрзанамн А.А., Підкастистий П.І., Козаков В.Л. та ін. Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсифікації навчання: навч. посібник. - К: ІСДО, 1993. - 336 с.

Безпалько В.П. Основы теории педагогических систем. Воронеж. 1977. - 204 с.

Казаков В.А. Самостоятельная робота студента и его информационное обеспечение. - К: Вища шкала. 1990,

Макаренко А.С Деякі висновки з педагогічного досвіду // Твори. - К.,1934. - Т.5. - С. 209-300.

Сухомлинський В.О. Серце віддаю дітям // Вибрані твори: у 5-ти т. - К., 1977. - Т.З. - С. 9-279.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Бучківська V. (2006). ПРОФЕСІЙНА САМОСТІЙНІСТЬ СТУДЕНТІВ - МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ У КОНТЕКСТІ ІДЕЙ ВИДАТНИХ ПЕДАГОГІВ МИНУЛОГО. Educational Dimension, 16(1), 69–76. https://doi.org/10.31812/educdim.6076