ПРОФЕСІЙНА САМОСТІЙНІСТЬ СТУДЕНТІВ - МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ У КОНТЕКСТІ ІДЕЙ ВИДАТНИХ ПЕДАГОГІВ МИНУЛОГО
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6076Ключові слова:
інтенсифікація навчання, професійна підготовка, педагогічний досвідАнотація
В статті розглядається проблема професійної самостійності студентів - майбутніх вчителів художньої праці у працях відомих педагогів: В. Сухомлинського, В. Козакова, А. Макаренка, В. Безпалька та інших.
Завантаження
Metrics
Посилання
Абдулина О. А. Общепедагогическая подготовка в системе высшего педагогического образования. - М.: Просвещение, 1990. - 141 с.
Алексюк А.М., Люрзанамн А.А., Підкастистий П.І., Козаков В.Л. та ін. Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсифікації навчання: навч. посібник. - К: ІСДО, 1993. - 336 с.
Безпалько В.П. Основы теории педагогических систем. Воронеж. 1977. - 204 с.
Казаков В.А. Самостоятельная робота студента и его информационное обеспечение. - К: Вища шкала. 1990,
Макаренко А.С Деякі висновки з педагогічного досвіду // Твори. - К.,1934. - Т.5. - С. 209-300.
Сухомлинський В.О. Серце віддаю дітям // Вибрані твори: у 5-ти т. - К., 1977. - Т.З. - С. 9-279.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 V.V. Buchkivska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.