ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ КІНЦЯ XIX ПОЧАТКУ XX СТ.

Автор(и)

  • M.A. Дергач Запорізький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6088

Ключові слова:

едагогічна думка межі ХІХ-ХХ століть, художньо-естетичне виховання, формування особистості людини, театральне мистецтво

Анотація

У статті розглядаються концептуальні положення педагогів-науковців кінця XIX початку XX ст. на основі яких створювалася парадигма художньо-естетична розвитку особистості дитини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 67 / PDF downloads: 75

Посилання

Ананьин С Эстетическое воспитание: Третий период. Путь просвещения. - 1922. - №3. - С. 37- 70.

Бєх І.Д.. Вознюк О.В., Левківський М.В. Деякі аспекти нової виховної парадигми (в контексті творчості А.С. Накоренка) // Педагогіка і психологія. - 2001. - №1. - С. 5-17.

Герцык А. Искусство в жизни ребенка // Русская школа: общепедагогический журнал для школы и семьи. - СПб, 1905 г. - №1. - январь. - С. 72-77.

Іваниця Г. Український дитячий та шкільний театр // Книгаль. - 1919. - Ч 25-26. - С. 1677-1679.

Мамонтов Я. Естетизація людини // Сучасні проблеми педагогічні творчості: Ч.І.: педагог митець - Харків: Держ вид-во України. 1922. - С 25-53. (80 с.)

Острогорский Виктор Письма об эстетическом образовании. - М., 1908. - 77 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Дергач M. (2006). ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ КІНЦЯ XIX ПОЧАТКУ XX СТ. Educational Dimension, 16(1), 169–178. https://doi.org/10.31812/educdim.6088