ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ КІНЦЯ XIX ПОЧАТКУ XX СТ.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6088Ключові слова:
едагогічна думка межі ХІХ-ХХ століть, художньо-естетичне виховання, формування особистості людини, театральне мистецтвоАнотація
У статті розглядаються концептуальні положення педагогів-науковців кінця XIX початку XX ст. на основі яких створювалася парадигма художньо-естетична розвитку особистості дитини.
Завантаження
Metrics
Посилання
Ананьин С Эстетическое воспитание: Третий период. Путь просвещения. - 1922. - №3. - С. 37- 70.
Бєх І.Д.. Вознюк О.В., Левківський М.В. Деякі аспекти нової виховної парадигми (в контексті творчості А.С. Накоренка) // Педагогіка і психологія. - 2001. - №1. - С. 5-17.
Герцык А. Искусство в жизни ребенка // Русская школа: общепедагогический журнал для школы и семьи. - СПб, 1905 г. - №1. - январь. - С. 72-77.
Іваниця Г. Український дитячий та шкільний театр // Книгаль. - 1919. - Ч 25-26. - С. 1677-1679.
Мамонтов Я. Естетизація людини // Сучасні проблеми педагогічні творчості: Ч.І.: педагог митець - Харків: Держ вид-во України. 1922. - С 25-53. (80 с.)
Острогорский Виктор Письма об эстетическом образовании. - М., 1908. - 77 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 M.A. Derhach
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.