ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ У КОНТЕКСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ С ТУДЕПТ1В-ДИЗАЙНЕРІВ

Автор(и)

  • О.Ю. Залевська Дніпропетровський національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6092

Ключові слова:

психологія, реклама, дизайн, утворення, освіта, психологія реклами, студенти, графічний дизайн, психічні процеси

Анотація

Стаття розкриває головну мету та принципи психології реклами як учбового курсу, що є однією з профілюючих дисциплін фахової підготовки студентів-дизайнерів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 69 / PDF downloads: 33

Посилання

Ганжин В.Т. Основы рекламного мышления: Учебное пособие. - М.: Фонд НИМБ, 2001. - 290 с.

Картер Г. Эффективная реклама. - М.: 1991. - 438 с.

Лебедев А.И. Особенности психологического воздействия в российской рекламе. - М., 1995. - 564 с.

Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы. - М., 1995. - 580 с.

Мокшанцев Р.И. Психология рекламы. - Новосибирск. 2000. - 228 с.

Рамат Е.В. Реклама: Учебник для студентов специальности «маркетинг». - 3-е изд. перераб. и доп.- К; X.: НВС: «Студцентр». 2000 - 480 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Залевська O. (2006). ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ У КОНТЕКСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ С ТУДЕПТ1В-ДИЗАЙНЕРІВ. Educational Dimension, 16(1), 196–202. https://doi.org/10.31812/educdim.6092