ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ У КОНТЕКСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ С ТУДЕПТ1В-ДИЗАЙНЕРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6092Ключові слова:
психологія, реклама, дизайн, утворення, освіта, психологія реклами, студенти, графічний дизайн, психічні процесиАнотація
Стаття розкриває головну мету та принципи психології реклами як учбового курсу, що є однією з профілюючих дисциплін фахової підготовки студентів-дизайнерів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Ганжин В.Т. Основы рекламного мышления: Учебное пособие. - М.: Фонд НИМБ, 2001. - 290 с.
Картер Г. Эффективная реклама. - М.: 1991. - 438 с.
Лебедев А.И. Особенности психологического воздействия в российской рекламе. - М., 1995. - 564 с.
Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы. - М., 1995. - 580 с.
Мокшанцев Р.И. Психология рекламы. - Новосибирск. 2000. - 228 с.
Рамат Е.В. Реклама: Учебник для студентов специальности «маркетинг». - 3-е изд. перераб. и доп.- К; X.: НВС: «Студцентр». 2000 - 480 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 O.Yu. Zalevska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.