МОНІТОРИНГОВА ТЕХНОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6096Ключові слова:
моніторинг, технології, професійна майстерність, оцінювання, вчитель музикиАнотація
У статті розкривається сутність технології монторингового оцінювання професійної майстерності майбутніх учителів музики як модернізованого контролю за якістю освіти. Особлива увага звернена на змістові сторони функцій моніторингу та їх класифікацію.
Завантаження
Metrics
Посилання
Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України 200?. - №6. - С. 3-9.
Абдуллина О.А. Мониторинг качества профессиональной подготовки // Высшее образование в России. - № 3. - 1998. - С. 35-39.
Кузьмина Н.В Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. - М.: Высшая школа, 1990. - 119 с.
Локшина О.І. Моніторинг якості освіти: світовий досвід // Педагогіка і психологія. 2003. - № 6. - С. 108-116
Ляшенко О.І., Лукіна Т.О. Стандарт якості освіти як методологічна основа державного управління загальною середньою освітою // Вісник ПАДУ. - 2003. - №4. - С. 12-24.
Овчарук О. Сучасні тенденції розвитку змісту освіти в зарубіжних країнах // Шлях освіти. - 2003. - № 2. - С. 17-21
Падалка Г.М. Музична педагогіка Курс лекцій з актуальних проблем викладання музичних дисциплін в системі педагогічної освіти. - Херсон: ХДПІ, 1995. - 104 с.
Силина С.Н. Профессиографический мониторинг в педагогических вузах // Педагогіка. - №7. - 2001. - С. 47-53.
Тельчарова В.А. Структура музыкальной деятельности и предпосылки ее оптимизации в процессе подготовки учителя музыки // Музыкальная культура и личность. - Владимир: ВГПИ, 1987. - С. 11-27.
Щолокова О.П. Основи професійної художньо-естетичної підготовки майбутнього вчителя. - К., 1996. - 172 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 A.V. Kozyr
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.