AKТИВІЗАЦІЯ УЯВИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • E.P. Pecherska South Ukrainian National Pedagogical University named after K.D. Ushinsky
  • Z.M. Koguhar Білгород-Дністровське педагогічне училище

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6156

Ключові слова:

music, vocational training of the teacher, creative imagination of the student, means of formation

Анотація

The authors are considering the essence of imagination and a significance in the work of choirmaster. The contest and results of experimental work on activation of imagination of future teachers of music in process of teaching of conductor's chorol subjects have beck analyzed. The main principles of corresponding method and the ways of their realization have been defined as well.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 65 / PDF downloads: 41

Посилання

Загальна психологія. Підручник / За ред. С.Д. Максименка. - К.: Форум, 2000. ~ 543 с.

Коломоєць О.М. Хорознавство. Навч. посібник. - К.: Либідь, 2001. - 167 с.

Маклаков А.Г. Общая психология. - М.: Штер, 2002. - 582 с.

Малько Я.А. Основи техники дирижирования. - М.~Л.: Музика, 1982. - 219 с.

Методика діагностики і формування професійної усталеності майбутніх вчителів / За ред. Хмелюк Р.І. - Одеса: ОДНІ, 1993.

Мусип Й.А. Техника дирижирования. - П.: Музика, 1967. - 352 с.

Обшая психология. Курс- лекций / Сост. Е.Й. Рогов. - М.: Владос, 2001. - 448 с.

Петрушин В.Й. Музикальная психология. - М.: Владос, 1997. - 384 с.

Психологія. Підручник / За ред. Ю.Л. Трофімова. - К.: Либідь, 2001. - 560 с.

Ражников В.Г. Диалоги о музикальной педагогике. ~ М.: Музика, 1989. - 142 с.

Селезнева Й.О. Професіоналізм хормейстера. Психологічний та культурно-історичний аспекти. - Автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства. - Одеса: ОДМА, 2004. - 16 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Pecherska, E., & Koguhar, Z. (2006). AKТИВІЗАЦІЯ УЯВИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВИХ ДИСЦИПЛІН. Educational Dimension, 16(2), 15–25. https://doi.org/10.31812/educdim.6156