СТРУКТУРНО-СТИЛЬОВИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6323Анотація
The article covers the issues of correlation between normative and creating in the conditions of module-sectional organizations of educational information on creative faculties and priorities of realization of structural-stylish approaches to organization of the personality-oriented teaching of future teachersartists.
Завантаження
Metrics
Посилання
Кондрашова Л.B. Структурування педагогічного знання в процесі підготовки майбутніх учителів // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць - Кривий Ріг: КДПУ, 2006.-Вип.- 15.- 498 с., С 3-16. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/6147
Превентивная педагогика: Учебное пособие / Кондрашова Л.B. - Кривой Рог: КДПУ, 2004. - 304 с.
Холодная М. А. Когнитивные стили. О природе индивидуального ума.- СПб.: Питер, 2004.- 384 с.
Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. - М.: Сентябрь, 1996.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 O.Ch. Chyrva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.