КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6460Анотація
The system of continuous ecological éducation is one the most important directions in the éducation of XXI century. It is directed to the development of students’ abilities, satisfaction of their interests and need in a professional détermination and growing.
Завантаження
Metrics
Посилання
І. Дробноход М. Державний лабіринт для українського народу. Чи знайдемо вихід? // Освіта і управління, 2003. - Т.6. - №1. - С. 7-25.
Ліпський П.Ю. Технологія активізації наукових досліджень молодих вчених з проблем сталого розвитку України. - Хмельницький: XIКМШВ, 2004. - 28 с.
Львова С.П., Вербицький А.А. Авторская концепция организации и развития непрерывного экологического образования. - М.: Минприроды России, 1993. - 13 с.
Модели экологического воспитания детей: методическое пособие для педагогов / Под общей редакцией Д.Л. Теплова, Н.В. Цветковой, - М.: МГОПУ, 2005. - С. 6-14.
Моисеев Н.И. Экология и образование. - М.: ЮНИСАМ, 1996.-192 с.
Урсул А.Д. Модель образования XXI века: устойчивое развитие и экология безопасности // Вестник экологического образования в России. - М.: МИЭПУ, 1996. - № 2. - С. 3.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 N.V. Hnilusha
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.