THE ROLE OF INTERDISCIPLINARY RELATIONS IN THE PROCESS STUDYING A FOREIGN LANGUAGE IN HIGHER EDUCATION

Автор(и)

  • З.І. Ведренкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6463

Анотація

The article deals with application of inter-subject relations in the process of foreign language teaching with the aim of enrichment of the content of education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 54

Посилання

Іванцюк Т.І. Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі вивчення іноземної мови та зарубіжної літератури у школі // Іноземні мови. - 2004. - № 3.

Коменський Я.А. Мир чувственных вещей в картинках // Под ред. Проф. A.A. Красновского- M.: Учпедгиз, 1957.

Тесленко О.В. Міжпредметні зв’язки у системі шкільної освіти // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи: Збірник наукових праць. - X.: ХДПУ, 1998.- Вип. 8-9.

Хоменко В.Г., Дембновецька К.В. Навчання монологічного мовлення учнів старшої загальноосвітньої школи на основі автентичних текстів країнознавчого характеру // Іноземні мови. - 2002. - № 2.

Downloads

Опубліковано

29-12-2007

Як цитувати

Ведренкова Z. (2007). THE ROLE OF INTERDISCIPLINARY RELATIONS IN THE PROCESS STUDYING A FOREIGN LANGUAGE IN HIGHER EDUCATION. Educational Dimension, 19, 101–105. https://doi.org/10.31812/educdim.6463

Номер

Розділ

Статті