ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Л.В. Мельник

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6474

Анотація

The purpose of this article is basis expedience of application of integrative approach to technologies of studies in trade education. It is shown that through a didactics constituent it is possible to carry out integration of technologies of study.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 57

Посилання

Бондаревская Е.В. Гуманистическая парадигма личностно ориентированного обучения // Педагогіка.- 1997. - № 4.

Васьков Ю.В. Педагогічні теорії, технології, досвід (Дидактичний аспект). - X.: СКОРПІОН, 2000. - 120 с.

Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования. - Academia. - М., 2005.

Полат Е.С. Метод проектов на уроках иностранного языка // ИЯШ. - 2000. - № 3.

Постернак Н.О. Освітні технології у вищих навчальних закладах освіти // Безпека життєдіяльності, 2005. - № 8. - С.23.

Downloads

Опубліковано

29-12-2007

Як цитувати

Мельник L. (2007). ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 19, 164–168. https://doi.org/10.31812/educdim.6474

Номер

Розділ

Статті