ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6474Анотація
The purpose of this article is basis expedience of application of integrative approach to technologies of studies in trade education. It is shown that through a didactics constituent it is possible to carry out integration of technologies of study.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бондаревская Е.В. Гуманистическая парадигма личностно ориентированного обучения // Педагогіка.- 1997. - № 4.
Васьков Ю.В. Педагогічні теорії, технології, досвід (Дидактичний аспект). - X.: СКОРПІОН, 2000. - 120 с.
Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования. - Academia. - М., 2005.
Полат Е.С. Метод проектов на уроках иностранного языка // ИЯШ. - 2000. - № 3.
Постернак Н.О. Освітні технології у вищих навчальних закладах освіти // Безпека життєдіяльності, 2005. - № 8. - С.23.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 L.V. Melnyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.