ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ РОЗВИ В А Л ЫЮГ О НАВЧАННЯ ПРИ ПРОБЛЕМНОМУ ВИКЛАДІ ОРФОГРАФІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6492Анотація
In the article is marked, that educational activity is most valuably carried out in developing studies during realization of the problem going near studies. Basic knowledges and abilities of future teacher of the mother tongue are selected at application of problem method of studies.
Завантаження
Metrics
Посилання
Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Підручник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури. - Київ: Центр навчальної літератури, 2006. -
с.
Волосюк М.А. Проблемне навчання як провідний метод розвиваючого навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти // Управління школою, 2005. - № 16-18.
Ізотова Л.В. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики. Автореф. дис.... канд. пед.
наук. - Київ, 2004. - 21 с.
Ковальчук В.Ю. Професійна та світоглядно-педагогічна підготовка сучасного вчителя. - Дрогобич: КОЛО, 2004. - 264 с.
Махмутов М.И. Организация проблемного обучения в школе: Книга для учителя. - М., 1977. - 240 с.
Савченко О.Я. Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів // Початкова школа, 2001. - № 7. - С. 1-4.
Шкільник М.М. Проблемний підхід для вивчення частин мови: Посібник для вчителів. - К., 1986. - 136 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 N.V. Bogomolova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.