НАПРЯМКИ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ЗАОЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • В.В. Сізов

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6582

Анотація

The aim of this article is to determine possible problems and priority tendencies of forming human behaver system for student of distance reportment.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 66 / PDF downloads: 39

Посилання

Веретеннікова LA. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів - філологів у навчальному процесі в контексті міжкультурної комунікації. // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. Збірник наукових праць. Луганськ, 2006. -№ 1 (14).

Власова О.І. Педагогічна психологія: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2005.

Зимняя И. А. Педагогическая психология. - М., 1999.

Кондрашова Л.В, Педагогічні знання в змісті педагогічної підготовки майбутніх учителів.// Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць. Кривій Ріг, 2006. - № 14. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/6147

Морозова В. Личностно - ориентированный подход в подготовке современного юриста. // Учитель. - 2004. - № 4.

Новикова Г.П. Ориентация на гуманистические традиции и ценности как идеология инновационных образовательных процессов. // Педагогическое образование и наука. М. 2005. - №5.

Овсянников В.И. Исследование концептуальних основ дистанционного образования в условиях развития электронного обучения. Межвузовский центр дистанционного образования МГОПУ, 2004.

Сендеров В. Солидаризм - третий путь Европы? // Новый мир. - 2003. - № 2.

Downloads

Опубліковано

12-06-2008

Як цитувати

Сізов V. (2008). НАПРЯМКИ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ЗАОЧНОЇ ОСВІТИ. Educational Dimension, 20, 191–200. https://doi.org/10.31812/educdim.6582

Номер

Розділ

Статті