ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ НАУКОВИХ ПОНЯТЬ В УЧНІВ НА УРОКАХ КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • О.В. Ковальська

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6620

Анотація

In this article the reference of the main structural elements of the lessons of education subjects is given.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 57

Посилання

Заволока Н. Г. Методологические и логико-гносеологические основы учебно-познавательного процесса. — К., 1986. - С. 133-135.

Нечипоренко Н. П. Диагностические приемы исследования уровня развития понятий. - М., 1998. - С. 112.

Усова А. В. Формирование у школьников научных понятий в процессе обучения. - М., 1986. — С. 53.

Шкарлупина Г. Д. Методика преподавания предметов культурнологического цикла. - Р-на-Д., 2005. - С. 119.

Кулько В. А., Цехместрова Т. Д. Формирование у учащихся умений учиться. - М., 1983. - С.89.

Заволока Н. Г. Методологические и логико-гносеологические основі учебного процесса. - К., 1986. - С. 135-142.

Заволока Н. Г. Методологические и логико-гносеологические основі учебного процесса. - К., 1986. - С. 150-151.

Методичні рекомендації щодо вивчення дисциплін художньо-естетичного циклу у 2006/2007 навчальнему році // Ін форм. 36. МОН Укр. - 2006. - № 19-20-21. - С. 57-72.

Downloads

Опубліковано

13-06-2022

Як цитувати

Ковальська O. (2022). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ НАУКОВИХ ПОНЯТЬ В УЧНІВ НА УРОКАХ КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Educational Dimension, 20, 407–417. https://doi.org/10.31812/educdim.6620

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.