ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ НАУКОВИХ ПОНЯТЬ В УЧНІВ НА УРОКАХ КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6620Анотація
In this article the reference of the main structural elements of the lessons of education subjects is given.
Завантаження
Metrics
Посилання
Заволока Н. Г. Методологические и логико-гносеологические основы учебно-познавательного процесса. — К., 1986. - С. 133-135.
Нечипоренко Н. П. Диагностические приемы исследования уровня развития понятий. - М., 1998. - С. 112.
Усова А. В. Формирование у школьников научных понятий в процессе обучения. - М., 1986. — С. 53.
Шкарлупина Г. Д. Методика преподавания предметов культурнологического цикла. - Р-на-Д., 2005. - С. 119.
Кулько В. А., Цехместрова Т. Д. Формирование у учащихся умений учиться. - М., 1983. - С.89.
Заволока Н. Г. Методологические и логико-гносеологические основі учебного процесса. - К., 1986. - С. 135-142.
Заволока Н. Г. Методологические и логико-гносеологические основі учебного процесса. - К., 1986. - С. 150-151.
Методичні рекомендації щодо вивчення дисциплін художньо-естетичного циклу у 2006/2007 навчальнему році // Ін форм. 36. МОН Укр. - 2006. - № 19-20-21. - С. 57-72.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 O.V. Kovalska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.