МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЙ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ У МОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРАВООХОРОНЦІВ

Автор(и)

  • O.I. Мамонова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6842

Ключові слова:

teaching methods, pedagogical technology, professional focused learning, competencies, contextual approach

Анотація

This article is devoted to the peculiarities of theory and technologies of contextual teaching, possibilities of their introduction into the process of training and upbringing in a higher educational establishment of MIA of Ukraine. Also some experience of teaching Ukrainian and foreign languages for future law enforcers according to the contextual model of teaching is given; it helps to improve the quality of their training and upbringing.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 59

Посилання

Берман И.М. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. - М., 1995. - 336 с.

Бондар С.П., Момот Л.Л., Липова Л.A., Головко M.I. педагогічні технології в шкільній освіті. Навчальний посібник / За заг.ред. С.П. Бондар. - Рівне : Ред. - видав. Центр «Теніс» Міжнар. Ун-ту «РЕГІ» ім. акад. С.П. Дем’янчука, 2003. - 200 с.

Вербицкий A.A. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход. - М.: Высш. шк., 1991. - 207 с.

Википеди Я. Свободная энциклопедия, http://ru.wikipedia.org/wiki/.

Выготский Л.С. Педагогическая технология/ Под ред. В.В.Давыдова. - М., 1991. - 480 с.

Зимняя И.А. Педагогическая психология. - М.: «Логос», 1999. - 384 с.

Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку. - М.: Русский язык, 1989. - 221с.

Кругликов В.Н. Активное обучение в техническом вузе: теория, технология, практика. - Санкт-Петербург, 1998. - 308 с.

ГІостернак И.О. Освітні технології у вищих навчальних закладах освіти. // Безпека життєдіяльності. - №8 - 2005. - C. 23.

Прадід Ю.Ф. Українське ділове мовлення: Навчальний посібник. Сімферополь. - 2003. - 204 с.

Downloads

Опубліковано

15-12-2008

Як цитувати

Мамонова O. (2008). МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЙ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ У МОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРАВООХОРОНЦІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 23, 86–94. https://doi.org/10.31812/educdim.6842

Номер

Розділ

Статті