ОСНОВНІ АСПЕКТИ ОСВІТНЬОЇ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Л.Н. Сорокiна
  • O.M. Шеломовська

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6851

Ключові слова:

education, eurointegration, Bologna process, quality of education, bachelor, specialist, mobility, European educational space, education testing, competitiveness

Анотація

The given article is devoted to the analysis of role of education in society. Attention on its anal is is in modern terms is accented, from this industry not only the future of man, citizen but also states depends on the whole. Basic principles of reformation of Ukrainian educational industry in the conditions of eurointegration are considered. In the article is heaved up a question about some disparities of European educational requirements to the traditional postulates of the system Ukrainian education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 70

Посилання

Андрущенко В.П. Роздуми про освіту: Статті, нариси, інтерв’ю. - K.: Знання України, 2005. - 804 с.

Болонський процес у фактах і документах (Сорбонна-Болонья-Саламанка-Прага-Берлін) / Упорядники: Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Г’рубінко В.В., Бабин І.І. - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003. - 52 с.

Журавський B.C. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти: Наук.-метод. вид. / B.C. Журавський, М.З. Згуровський; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т України "Київ, політехн. ін-т". - K.: Політехніка, 2003. - 195 с.

Звіт за результатами дослідження думки студентів стосовно якості роботи стосовно інституту кураторства.- Дніпродзержинськ, ДДТУ. - 2008. - 4 с.

Зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх

навчальних закладів. 2008 p.: Інформаційні матеріали / Український центр оцінювання якості освіти: Уклад.: І. Л. Лікарчук (наук, ред.) та ін. — K., 2007. — 288 с.

Іванько O.A. Болонський процес і проблеми модернізації учбового процесу у вищих навчальних закладах України // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2006. — N 7. — С. 40-43.

Мороз І. Болонський процес - це конкретні рішення та дії // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 29-36.

Підсумкова колегія МОН // Освіта України. - 27 лютого 2007. - №16-17.

Порівняння технології тестування із вступними іспитами до ВНЗ // http://www.osvita.org.ua/ukrtest/articles.

Солодков В.Т. Соціологічні аспекти Болонського процесу // www.cippe.edu.ua.

Тимошенко 3.I. Соціально-політичні аспекти та перспективи участі України в Болонському процесі // Україна - суб’єкт європейського освітнього простору. - K.: Вид-во європейського ун-ту, 2005.

Downloads

Опубліковано

15-12-2008

Як цитувати

Сорокiна L., & Шеломовська O. (2008). ОСНОВНІ АСПЕКТИ ОСВІТНЬОЇ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 23, 150–158. https://doi.org/10.31812/educdim.6851

Номер

Розділ

Статті