ДІАГНОСТИКА ПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ ЯК УМОВИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • Ж.І. Власюк Інститут проблем виховання

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6909

Анотація

This article is a study of the concepts of "fairness" and "injustice" to the teachers of schools, the study also highlighted forms of injustice, which are most often found in educational practice.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 39

Посилання

Бех І.Д. Виховання особистості / 1.Д.Бех. - Т. 3.

Острогорский А.Н. Педагогические зкскурсии в область литературы / А.Н. Острогорский. - М., 1897.

Ліпушко О., Яременко В. Новий словник української мови / О. Ліпушко, В. Яременко. - Т 3.

Сухомлинский В.А. О воспитании / Сост. н авт. вступ, очерков С. Соловейчик. - 4-е изд. - М.: Политиздат, 1982.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Власюк Z. (2009). ДІАГНОСТИКА ПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ ЯК УМОВИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Educational Dimension, 25, 116–122. https://doi.org/10.31812/educdim.6909

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи