ДІАГНОСТИКА ПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ ЯК УМОВИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6909Анотація
This article is a study of the concepts of "fairness" and "injustice" to the teachers of schools, the study also highlighted forms of injustice, which are most often found in educational practice.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 80
/ PDF downloads: 48
Посилання
Бех І.Д. Виховання особистості / 1.Д.Бех. - Т. 3.
Острогорский А.Н. Педагогические зкскурсии в область литературы / А.Н. Острогорский. - М., 1897.
Ліпушко О., Яременко В. Новий словник української мови / О. Ліпушко, В. Яременко. - Т 3.
Сухомлинский В.А. О воспитании / Сост. н авт. вступ, очерков С. Соловейчик. - 4-е изд. - М.: Политиздат, 1982.
Downloads
Опубліковано
23-06-2009
Як цитувати
Власюк Z. (2009). ДІАГНОСТИКА ПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ ЯК УМОВИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Educational Dimension, 25, 116–122. https://doi.org/10.31812/educdim.6909
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 Zh.I. Vlasyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.