КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК НЕОБХІДНИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МЕНЕДЖЕРА

Автор(и)

  • А.П. Крупский Дніпропетровський ДНУ ім. О. Гончара

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6922

Ключові слова:

training in university, professional culture, communicative competence, communicative knowledge, abilities and skills, communicative interaction

Анотація

This article is devoted to the issue of communicative competence forming in the context of the professional culture of student-managers in the university. There are given requirements for the manager in the XXI century, requirements for the communicative knowledge and skills. Submitted assumptions for the formation communicative knowledge and skills and expected as a result of the proposed action results.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 82 / PDF downloads: 49

Посилання

Балл Г.О. Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічних сферах) / Г.О. Балл. - Житомир: ПП «Рута», Видавництво «Волинь», 2008. - 232 с.

Емельянов Ю.Н. Активнеє социально-психологическое обучение / Ю.Н.Емельянов. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1985. - 161 с.

Крупський О.П. Розвиток комунікативної компетентності студентської молоді / О.П. Крупський, В.В.Кириченко // Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції «Виховна парадигма в системі національної вищої школи: головні складові та джерела». - Дніпропетровськ, 2003. - С. 104-107.

Экономическая психология / ред. И. В. Андреевой - СПб: Пятер, 2000. - 512 с.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Крупский A. (2009). КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК НЕОБХІДНИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МЕНЕДЖЕРА. Educational Dimension, 25, 205–210. https://doi.org/10.31812/educdim.6922

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи