ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ШКОЛІ З ВИКОРИСТАННЯМ «МЕТОДУ ПРОЕКТІВ»

Автор(и)

  • Т.Є. Столяренко Південноукраїнський педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6944

Анотація

Article is devoted questions of preparation of the future teachers of history to the qualified activity in the conditions of a modern information field lo information-technical component will be a question of formation of information competence of the future teacher of history, in particular.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 51

Посилання

Латиський В.В. Навчальне середовище нового покоління й особливості навчально-виховного процесу. Інформатизація освіти України: Європейський вимір: Матеріали міжнародної науково - практичної конференції. - Київ-Камянець-Подільський, 2007. - 232 с.

Могилев А.В. Методические рекомендации по использованию учебного курса „Intel@" Обучение для будущего» в практике педагогического ВУЗа. http://www.iteach.ru/courses/metodika/metrecom.doc

Морська Л.І. Методична система підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій у нявчанні учнів. Монографія. - Тернопіль: ТИПУ ім. В. Гнатюка, 2007. - 243 с.

Педагогіка вищої школи: навч. посіб./ За ред. З.Н. Курлянд. — К.: Знання, 2007. - 495 с.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Столяренко T. (2009). ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ШКОЛІ З ВИКОРИСТАННЯМ «МЕТОДУ ПРОЕКТІВ». Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 350–355. https://doi.org/10.31812/educdim.6944

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи