ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ НОВИХ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6963Ключові слова:
forming, cognition activity, new computer technologyАнотація
The questions, which concerning of theoretical aspects of the forming of cognitive activity of personalities are considered in this article. The possibilites and categorization of new computer technology are revealed in the context of the forming the activities to cognitionю
Завантаження
Metrics
Посилання
Выготский Л.С. Педагогическая психология / Лев Семенович Выготский. - М.: АСТ: Астрель: Люкс, 2005. - 671, [І] с.
Гальперин П.Я. Метода обучения и умственное развитие ребенка / Петр Яковлевич Гальперин. - М.: Мысль, 1985. - 326 с.
Щукнна Г.И. Активизадия познавательной деятельности учащихся / Галина Ивановна Щукнна. - М.: Просвещение, 1979. - 159 с.
Маркова А.К. Формирование мотивации учення в школьном возрасте: [Пособие для учителей] / А.К. Маркова. - М.: Просвещенне, 2001. -96 с.
Пашнсв Б.К. Психодіагностика обдарованості / Борис Костянтинович Пашнєв. - ХлТріада, 2007. - 128 с.
Чувасова Н.О. Пізнавальна активність: зміст та структура / Н.О. Задорожна // Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук, праць / гол. редактор - д. пед. наук, професор Буряк В.К. - Кривий Ріг, КДПУ, 2005. - Вип. 11. - С. 352-361.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 N.A. Ovcharenko, O.S. Ovcharenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.