КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ ПО ПЛАСТИЧНІЙ АНАТОМІЇ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ В КОНТЕКСТІ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О.Ю. Щербаков Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7052

Ключові слова:

plastic anatomy, evaluation, criteria of progress

Анотація

Criteria of evaluation of knowledges and abilities for the plastanatomii students of artistic specialties in the context of the credit-module departmental teaching a question is examined about the improvement of educational process on employments on plastanatomii accordingly innovative changes in the modem system of formation of Ukraine, and also an attempt to create clear and high-quality description of criteria of evaluation of knowledge and abilities of students on specdiscipline is conducted.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 50

Посилання

Барчаи Е. Анатомия для художников / Ёне Барчаи. - Будапешт, 1973. - 437 с.

Bammes G. Sehen und Verstehen / Gotfried von Barnes. - Berlin: Volk und Wissen Volkseigcnen Verlag, 1988. - 374 c.

Хогарт Б. Динамическая анатомия для художников / Бёрн Хогарт. - М: ACT, Астрель, 2001. - 218 с.

Борщ А. Наброски и зарисовки / Александр Осипович Барт - М.: Искусство, 1970. - 166 с.

Дейнека А. Учитесь рисовать / Александр Александрович Дейнека. - М., 1962. - 224 с.

Клебер Г. Полный курс рисунка обнаженной натуры / Георг Клебер. - М.: ACT, 2004. - 120 с.

Рабинович М. Пластическая анатомия и изображение человека на ее основах / Михаил Цезаревич Рабинович. - М.: Изобразительное искусство, 1985. - 128 с.

Сухенко I. Рисунок / Ірина Сухенко - Київ, 2004. - 142 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2009

Як цитувати

Щербаков O. (2009). КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ ПО ПЛАСТИЧНІЙ АНАТОМІЇ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ В КОНТЕКСТІ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 26, 393–399. https://doi.org/10.31812/educdim.7052

Номер

Розділ

Статті