Комплексна програма активізації психологічних детермінант подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп

Основний зміст статті

Світлана Анатоліївна Прахова

Анотація

Висвітлено мету і процес реалізації основних завдань
комплексної програми активізації психологічних детермінант подолання
фрустрацінйих станів учнів різних вікових груп. Розкриті основні
закономірності предикторної структури фрустраційних станів учнів різних
вікових категорій. Презентовано серію психологічних вправ, які
направлені на конструктивізацію профілів фрустраційного реагування
учнів у трьох вікових вибірках (молодші школярі, підлітки, юнаки).
Визначено основні фактори трансформації детермінант подолання
фрустраційних станів: зниження тривожності, формування інтернального
локус контрою, позитивного самоставлення та
індивідуально-характерологічних рис, підвищення рівня адаптації та
розвиток конструктивних стилів поведінки у фрустраційних ситуаціях.

Деталі статті

Як цитувати
Прахова, С. (2019). Комплексна програма активізації психологічних детермінант подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 180-189. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3740
Розділ
Розділ IV
Біографія автора

Світлана Анатоліївна Прахова, Криворізький державний педагогічний університет

викладач кафедри загальної та вікової психології

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.