Комплексна програма активізації психологічних детермінант подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп

Автор(и)

  • Світлана Анатоліївна Прахова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3740

Ключові слова:

фрустраційні стани, детермінанти, предиктори, тривожність, локус контролю, адаптація, самооцінка

Анотація

Висвітлено мету і процес реалізації основних завдань
комплексної програми активізації психологічних детермінант подолання
фрустрацінйих станів учнів різних вікових груп. Розкриті основні
закономірності предикторної структури фрустраційних станів учнів різних
вікових категорій. Презентовано серію психологічних вправ, які
направлені на конструктивізацію профілів фрустраційного реагування
учнів у трьох вікових вибірках (молодші школярі, підлітки, юнаки).
Визначено основні фактори трансформації детермінант подолання
фрустраційних станів: зниження тривожності, формування інтернального
локус контрою, позитивного самоставлення та
індивідуально-характерологічних рис, підвищення рівня адаптації та
розвиток конструктивних стилів поведінки у фрустраційних ситуаціях.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 91

Біографія автора

Світлана Анатоліївна Прахова, Криворізький державний педагогічний університет

викладач кафедри загальної та вікової психології

Downloads

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Прахова, С. А. (2019). Комплексна програма активізації психологічних детермінант подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 180–189. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3740

Номер

Розділ

Розділ IV