Комплексна програма активізації психологічних детермінант подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3740Ключові слова:
фрустраційні стани, детермінанти, предиктори, тривожність, локус контролю, адаптація, самооцінкаАнотація
Висвітлено мету і процес реалізації основних завдань
комплексної програми активізації психологічних детермінант подолання
фрустрацінйих станів учнів різних вікових груп. Розкриті основні
закономірності предикторної структури фрустраційних станів учнів різних
вікових категорій. Презентовано серію психологічних вправ, які
направлені на конструктивізацію профілів фрустраційного реагування
учнів у трьох вікових вибірках (молодші школярі, підлітки, юнаки).
Визначено основні фактори трансформації детермінант подолання
фрустраційних станів: зниження тривожності, формування інтернального
локус контрою, позитивного самоставлення та
індивідуально-характерологічних рис, підвищення рівня адаптації та
розвиток конструктивних стилів поведінки у фрустраційних ситуаціях.