Значимість акцентуацій характеру в предикторній структурі фрустраційних станів учнів різних вікових груп

Автор(и)

  • Світлана Анатоліївна Прахова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7216

Ключові слова:

фрустраційні стани, детермінанти, акцентуації характеру, учні різних вікових груп

Анотація

Досліджено предикторну структуру фрустраційних станів учнів різних вікових груп. Акцентовано увагу на значимості у цій структурі акцентуацій характеру, які розглядаються у якості потенційної детермінанти виникнення фрустраційних станів. Представлені результати експериментального дослідження акцентуацій характеру та їх взаємозв’язку з фрустраційними реакціями школярів різних вікових груп (молодші школярі, підлітки, юнаки).

Metrics

PDF views
70
Jun 25 '22Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '222.0
| |
Abstract views: 126 / PDF downloads: 70

Біографія автора

Світлана Анатоліївна Прахова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, викладач кафедри загальної та вікової психології

Downloads

Опубліковано

2022-06-24

Як цитувати

Прахова, С. А. (2022). Значимість акцентуацій характеру в предикторній структурі фрустраційних станів учнів різних вікових груп. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 73–79. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7216

Номер

Розділ

Розділ II