Системна інтегративна модель психотерапії і консультування (СІМПіК) в практиці підготовки психологів та інших спеціалістів допомагаючих професій

Автор(и)

  • Олена Олександрівна Халік Криворізький державний педагогічний університет
  • Олена Федорівна Бикова

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3764

Ключові слова:

с истемний підхід, системна психотерапія, стадії процесу консультування та психотерапії, Системна інтегративна модель психотерапії і консультування (СІМПіК), авторська програма, підготовка спеціалістів допомагаючих професій, психотерапевт, модульна програма, метамодернізм

Анотація

В статті аналізуються особливості системного підходу
щодо організації та структури консультативного та терапевтичного
процесу, представлена авторська Системна інтегративна модель
психотерапії і консультування (СІМПіК). Детально розглядаються
особливості кожної стадії роботи в межах запропонованої моделі:
преконтакту; першої зустрічі; дослідження; конструювання та
концептуалізації; змін та розвитку; стабілізації; завершення та
постконтакту.
Запропонована комплексна багатомодульна авторська програма
«Системне інтегративне консультування та психотерапія», яка спрямована
на підготовку с истемного немедичного психотерапевта та консультанта та
розрахована на психологів й інших спеціалістів допомагаючих професій.
Програма визначає зміст та структуру занять, має практичну
спрямованість та сприяє формуванню професійно цілісної ідентичності
фахівця.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 489 / PDF downloads: 440

Біографії авторів

Олена Олександрівна Халік, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Олена Федорівна Бикова

медичний психолог, дитячий, юнацький та системний сімейний реєстровий психотерапевт УСП

Downloads

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Халік, О. О., & Бикова, О. Ф. (2019). Системна інтегративна модель психотерапії і консультування (СІМПіК) в практиці підготовки психологів та інших спеціалістів допомагаючих професій. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 307–324. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3764

Номер

Розділ

Розділ VI

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають